香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
andrew | 10th Dec 2005, 5:18 AM | 政治

據金姓消息人士透露,moliuOLOGY刁民公園在國內剛剛被封,令我諗起以前論壇上有人講過:共產黨的言論控制技巧比起美國,就像幼稚園低班和大學的分別。

這點我很同意。

中國的言論控制係一味打壓:唔比你講,新聞唔比你報,論壇上講民主就封你IP。

其實所有國家的政府都鐘意控制言論,問題只係在於點樣控制法。

美國政府就任得你講,但最後佢都有辦法可以做到佢想做既野。

遠既唔講,以攻打伊拉克為例,可以美國都想丙佢好耐,但係一路忍住。直至911後,大家突然好忙死,d高官一人一句就玩到d傳媒tub tub掂,幫佢手宣傳攻打伊拉克有幾必要。結果佢就如願以賞,隊笠左魔頭。如果唔係軍隊係伊拉克重建時策略失當,d人攞番 d 野出黎講,可能搞掂左大家仲以為做左件好事。

所以話呢,要控制民意,唔一定要打壓,好多時打壓反而會有反效果。

而且而家你都見啦,地方政府管住傳媒,就係濫用左言論打壓,令地方官可以無法無天。廣州近果單武警開槍鎮壓示威者,如果有新聞自由,佢地仲夠唔夠薑咁做?

國內成日話要建設「和諧社會」,如果和諧係由打壓言論、 鎮壓示威打造出來的話,都好無謂者。

所以話呢,香港人唔好咁政治冷感,要留意多d政治,出多d聲。如果中央政府陰d陰d咁通過左好多以言入罪的法例,到時我地d blog唔單止比人封晒,仲可能好似師濤咁要食黃家飯!(希望sina唔係好似yahoo咁供我地出來啦)

Reference

不止是網摘 (Sidekick)

如果雅虎也出賣你我他(GRADUS)


[1]

這段消息實在令人憤慨,有甚麼方法聲討雅虎?罷用雅虎?對於這些網上免費服務,似有困難。另外,我們要好好珍惜在香港仍有的言論自由呢。


[引用] | 作者 亞占 | 10th Dec 2005 7:55 AM | [舉報垃圾留言]

[2] Re:
亞占 :
這段消息實在令人憤慨,有甚麼方法聲討雅虎?罷用雅虎?對於這些網上免費服務,似有困難。另外,我們要好好珍惜在香港仍有的言論自由呢。

之前好似有人發起過簽名,罷用(好似係網政21),不過之後不了了之.

所以我地要出多d聲,政府就唔敢亂來 ;)


[引用] | 作者 Andrew | 10th Dec 2005 8:02 AM | [舉報垃圾留言]

[3]

所以對住啲人以為普選、民主話題與他們的生活無關, 都唔知點講, 唔知好唔好激氣 :S


[引用] | 作者 BJ | 10th Dec 2005 8:11 AM | [舉報垃圾留言]

[4]

唔! 你咁樣話阿爺, 小心下一個是你呀, 提議你分拆多幾個Blogsite化整為零再丙過, 阿爺打阿蔣時依招好瀟家 :P


[引用] | 作者 松尾 駿 | 10th Dec 2005 9:06 AM | [舉報垃圾留言]

[5] Re:
BJ :
所以對住啲人以為普選、民主話題與他們的生活無關, 都唔知點講, 唔知好唔好激氣

唉,唯有等佢地突然意識到,呢樣野其實係好重要... :(


[引用] | 作者 Andrew | 10th Dec 2005 9:13 AM | [舉報垃圾留言]

[6] Re:
松尾 駿 :
唔! 你咁樣話阿爺, 小心下一個是你呀, 提議你分拆多幾個Blogsite化整為零再丙過, 阿爺打阿蔣時依招好瀟家

呢d叫 "第二種Royalty" :P
如果我教請左佢地,會唔會仲大獲呢?!


[引用] | 作者 Andrew | 10th Dec 2005 9:15 AM | [舉報垃圾留言]

[7]

你又唔係大陸住... 除非香港政府要捉人jar... 如果唔係大家都好安全既..


[引用] | 作者 poonwinghang | 10th Dec 2005 11:16 AM | [舉報垃圾留言]

[8] Re:
poonwinghang :
你又唔係大陸住... 除非香港政府要捉人jar... 如果唔係大家都好安全既..

咁金婆婆咪好危險?! ;)


[引用] | 作者 Andrew | 10th Dec 2005 11:29 AM | [舉報垃圾留言]

[9]

大馬政府都好喜歡控制言論,很多時看到的報導都被"edit",就連出本地漫畫,也不可說任何政府部門的壞話。哼,明明那些police不知所謂又貪錢,經常濫用職權,竟要我們掩著良心讚他們,呸 >:-(


[引用] | 作者 魚魚 | 10th Dec 2005 12:14 PM | [舉報垃圾留言]

[10] Re: 魚魚
魚魚 :
大馬政府都好喜歡控制言論,很多時看到的報導都被"edit",就連出本地漫畫,也不可說任何政府部門的壞話。哼,明明那些police不知所謂又貪錢,經常濫用職權,竟要我們掩著良心讚他們,呸 >

原來大馬政府都好這一招, 真係一樣黑....


[引用] | 作者 Andrew | 10th Dec 2005 12:47 PM | [舉報垃圾留言]

[11]

有乜依郁實死我呢亭鐘意亂啽無為嘅人先啦!哈哈! :P


[引用] | 作者 silly | 10th Dec 2005 1:12 PM | [舉報垃圾留言]

[12]

moliuOLOGY 和 刁民公園在國內剛剛被封?
佢地身(心)有屎囉! :O


[引用] | 作者 poo | 10th Dec 2005 1:25 PM | [舉報垃圾留言]

[13] Re: Re:
Andrew :
poonwinghang :
你又唔係大陸住... 除非香港政府要捉人jar... 如果唔係大家都好安全既..

咁金婆婆咪好危險?!

未會咁快嘅!改名先 !!!哈哈哈哈!!!:P :P


[引用] | 作者 xxx婆婆 | 10th Dec 2005 1:48 PM | [舉報垃圾留言]

[14]

andrew就唔怕啦,你在外國! :P
我又來化名先! :P

步民


[引用] | 作者 步民 | 10th Dec 2005 5:38 PM | [舉報垃圾留言]

[15]

一個人講,人微言輕,自然容易受打壓,但當有一百萬人講,那就是一種力量,打不低,壓不住。所以勇敢說是反打壓的第一步。


[引用] | 作者 杜不同 | 10th Dec 2005 10:13 PM | [舉報垃圾留言]

[16] Re:
silly :
有乜依郁實死我呢亭鐘意亂啽無為嘅人先啦!哈哈!

哈哈, 放心, 你都係講八卦野多 :P

應該無事 :P :)


[引用] | 作者 Andrew | 10th Dec 2005 11:56 PM | [舉報垃圾留言]

[17] Re: poo
poo :
moliuOLOGY 和 刁民公園在國內剛剛被封?
佢地身(心)有屎囉!

可能唔單止呢兩個地方有 :P


[引用] | 作者 Andrew | 10th Dec 2005 11:58 PM | [舉報垃圾留言]

[18] Re: 步民
步民 :
andrew就唔怕啦,你在外國!
我又來化名先!
步民

嘩, 成10萬個, 邊個先係你個真身 ?! :S


[引用] | 作者 Andrew | 10th Dec 2005 11:59 PM | [舉報垃圾留言]

[19] Re: xxx婆婆
xxx婆婆 :

咁金婆婆咪好危險?!
未會咁快嘅!改名先 !!!哈哈哈哈!!!

你好野, 大陸有咁多個婆婆, 點揾... :O


[引用] | 作者 Andrew | 11th Dec 2005 12:00 AM | [舉報垃圾留言]

[20] Re:
杜不同 :
一個人講,人微言輕,自然容易受打壓,但當有一百萬人講,那就是一種力量,打不低,壓不住。所以勇敢說是反打壓的第一步。

講得好! 人多人地就唔敢亂來 ;)


[引用] | 作者 Andrew | 11th Dec 2005 12:01 AM | [舉報垃圾留言]

[21]

原來moliulogy和刁民公園...唉... :'(
咁都得!


[引用] | 作者 紫水晶 | 11th Dec 2005 8:20 PM | [舉報垃圾留言]

[22] Re:
紫水晶 :
原來moliulogy和刁民公園...唉...
咁都得!

咪就係羅, 不過我諗都係d keyword filter, 過一排應該冇事


[引用] | 作者 Andrew | 12th Dec 2005 3:29 AM | [舉報垃圾留言]

[23]

'且聽风吟'嘅Lance話係官方有個Great Firewall,我一去hang同刁處就hang機,好衰格! :S


[引用] | 作者 金婆婆 | 12th Dec 2005 3:56 AM | [舉報垃圾留言]

[24] Re:
金婆婆 :
'且聽风吟'嘅Lance話係官方有個Great Firewall,我一去hang同刁處就hang機,好衰格!

係呀,佢地話以前有great wall阻擋外來入侵,而家有great firewall.... 小心小心! :S


[引用] | 作者 Andrew | 12th Dec 2005 9:58 AM | [舉報垃圾留言]

[25]

你唔o向主blog 留言都唔知你呢篇link 過我(當時我都未o向sina 開mirror blog 添)
謝你喔~ :)

另, 留言原來被系統當了是spam, 剛剛才發現, 不好意思~ :p


[引用] | 作者 sidekick | 13th Jun 2006 3:09 PM | [舉報垃圾留言]

[26] Re:
sidekick :
你唔o向主blog 留言都唔知你呢篇link 過我(當時我都未o向sina 開mirror blog 添)
謝你喔~ :)
另, 留言原來被系統當了是spam, 剛剛才發現, 不好意思~ :p

haha, 是嗎? 下次我會check下有沒有被吃掉了!


[引用] | 作者 Andrew | 13th Jun 2006 8:00 PM | [舉報垃圾留言]